poke here...

04 Januari 2011

Ramalan Pemenang Anugerah Juara Lagu ke 25....


halo..halo..halo...

setelah akui berjaya menjadi ahli nujum tak bertauliah semasa time semi final dulu, sekarang aku nak buat ramalan pulak tentang siapa yang akan menjuarai Anugerah Juara Lagu kali ke -25 yang kan berlangsung pada 9hb Januari 2011..(hari sabtu ni jek)

Aku ni bukannya pandai sangat dalam bidang ciptaan lagu ni.Yalah karya seni kan abstrak..so aku pilih ikut rasa hati aku jer...edisi AJL sbelum ni pun aku buat ramalan dan kebanyakannya mengikut jangkaan..so kali ni aku pun nak buat ramalan jugak..huhuhu

Berdasarkan 14 buah lagu yang terpilih( boleh check kat sini)..aku jangkakan 3 lagu ini mendapat top 3.. lagu-lagu tersebut ialah..

(Klik pada tajuk lagu untuk mendengar lagu...)

Lagu ni aku target akan menang salah satu trofi dan mengulangi sejarah Lagu Untukmu. Tak tau lah kenapa, bila dengar lagu ni rasa mcm ada sesuatu pulak..

Lirik lagu ni simple jer, tp melodinya cukup kuat...kadang2 boleh terbuai sambil naik bulu roma..lagu ni mempunyai aura tersendiri lebih2 lagi dengan suara Faizal Tahir yang penuh penghayatan tu..


Lagu ini menjadi pilihan ramai untuk memenangi AJL.Melodinya ringkas tetapi menusuk dan lirik mempunyai maksud mendalam..walaupun aku rasa tak sehebat Dan Sebenarnya tetapi lagu ni ada peluang untuk menang...


Aku tak berani nak target yang mana jadi juara sebab ketiga-tiganya mempunyai potensi...aku tak kisah mana2 pun yang jd juara

Lagu2 lain yang berpotensi jugak untuk menang:

  • Noktah Cinta - Hafiz
  • Berlari - Tomok
  • Ku Ada Kamu - Adira
  • Pelita - A.P.I

So, camane pilihan korang lak...masing-masing mesti mempunyai pilihan sendiri..apa2pun kita tunggu keputusannya malam 9 Januari nanti..

Adios

p/s: aku turut meramalkan yang aku akan tengok AJL melalui TV sajor...
kredit gambar: Facebook Rasmi AJL25

6 ulasan:

  1. saya suke ramalan u....maybe true...saya syuker lagu drama king tu...or u ley letak video utk follower u tgok video2 top 3 tu..

    BalasPadam
  2. Ramalan yang bijak :)
    http://notaekstravaganza.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. to hanya satu: tq, maybe aku leh letak link youtube kat tajuk lagu tu

    to sang kucing: tenkiu :)

    BalasPadam
  4. bagi aku la ye; lagu2 yg boleh menang:-

    . cinta sempurna- yuna
    . hanyut- faizal tahir

    BalasPadam
  5. to NUke_Rude: both songs best jgak .kita tgok nanti keputusannya

    BalasPadam
  6. ekstravaganza bunkface pun mantop!!!

    BalasPadam