poke here...

12 Januari 2011

HAPPY belated NEW YEAR!!!

halo..halo..halo

sudah 10 hari kita berada di tahun 2011, baru sekarang la ada kesempatan untuk aku ucap SELAMAT TAHUN BARU!!!..harap2 still belum terlambat lagi..

aku lupa nak antar post pasal tahun baru sebab new year aritu aku sibuk sikit..dgn kerjanye kemudian nak kemas bilik setelah dapat bilik baru, kena angkat barang lar...kemas lagi...pasal tu tertangguh tu..lepas tu datang pulak minggu AJL, terpaksa la aku dahulukan post tentang AJL...sekarang baru terfikir nak antar post pasal tahun baru..<>

tak sangka 2010 dah habis, hmmm azam yang aku tanam dulu ada jugak yg tercapai. Alhamdulillah...aku berjaya graduate dengan result yang lepas target..dgn degree ni lah aku dapat kerja..serta mendaftar sebagai pelajar master..tahun 2010 juga bawak kenangan manis kat aku...aku banyak luangkan ngan famili lepas habis belajar, pergi bercuti di Langkawi & Melaka dan bestnye aku sambut satu bulan Ramadhan kat rumah setelah 6 tahun berpuasa di perantauan ( hek eleh, sekolah n universiti kat Malaysia jer)....

untuk 2011 aku ada la azam n harapan yang nak direalisasikan..antaranya:

  • Aku nak dapatkan result yang baik untuk master aku...ye la tak nak ulangi kesilapan time degree dulu..
  • Nak kerja sungguh2 untuk mengumpul duit..sebabnye?? tahun 2010 aku banyak kluar duit( sampai aku dah x de duit skrang ni)...
  • Rajin untuk update blog ni..at least satu post seminggu (mampu ker???)
  • Cuba untuk kerap pergi ke pawagam untuk tonton filem yang menarik...sebelum ni asyik download jer, tengok kat laptop pun bukannya best sangat..tonton kat pawagam ada feel sikit..(katanya)
  • Usaha untuk meningkatkan disiplin diri, terutama about punctuality..aku ni asyik lewat jer, ke kelas lewat.. ke tempat kerja pun lewat sampai kena dapat amaran drpd manager...so harap 2011 aku leh improve pasal kelewatan aku ni...
  • Azam yang ni pulak setiap tahun aku buat tapi mcm nak tak nak tercapai jer: Mempertingkatkan aktiviti kecergasan dan amal ibadah (harap2 la leh tercapai lar...kena buangkan sifat malas tu...)

dan yang lebih penting,harapnya 2011 memberikan sinar yang lebih baik daripada 2010...



selamat tinggal 2010, selamat datang 2011....

Adios

p/s: ari semalam 11hb, birthday datuk CT..happy birthday datuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan