poke here...

04 Oktober 2010

September berlalu......

Salam...n halo halo halo....

sori lambat update blog ni sebab few days before, aku busy dgn banyak hal and sekarang aku ada time nak hantar post baru..

Post ini sebenarnya aku dedikasikan terhadap bulan september atau dalam kata lainnya bulan sembilan..Sebabnya sepanjang 5 bulan selepas aku habis belajar, bulan 9 banyak bagi rasa teruja pada diriku...

Antara sebab bulan 9 mengujakan aku:

1) Hari raya aidilfitri la...hehehe.Aku dah boleh habis puasa sebulan and sambut raya..Aku dah cerita pasal kisah raya aku pada post lepas,..OK, next!

2)Dalam bulan 9, banyak drama English and program tv yang aku tunggu2 akan keluar season baru. Glee, Desperate Housewives, ANTM, Survivor dan mcm2 lagi la muncul pada bulan 9 lalu.Baru aku perasan yang semua drama2 ini debut pada waktu yang hampir sama.Takut lari rating ker?? For the first time, aku berjaya download sendiri drama2 yang fresh dari ladang ni.Sebelum ini ambil daripada member jer...

3)Setelah tunggu lebih 2 bulan, akhirnya aku dapat panggilan untuk interview. Bukan satu, tapi dua interview. Yang bagusnya interview tu pada 2 hari berturut-turut. Tak payahlah aku ulang alik turun KL kann...Setelah habis diinterview, aku rasa 2 hari berturut2 untuk interview sungguh meletihkan.Ye la letih naik motor lagi, letih menunggu lagi, letih nak kena speaking lagi, letih sebab nervous lagi....fuuuuhhh...dah la salah satu interview tu sampai ke malam.(hai, kerja waktu malam ke ni???).Tapi, nasib baik semua ok...aku letak 50/50 la peluang aku.Hopefully, i can get a job to support myself.


3)Aku dapat surat konvokesyen, meaning that aku boleh grad..Semua hal konvo dah setel, suit pun dah beli (thnks to kak long) and jubah pun dah ambil cuma tunggu nak pergi bawa diri jer time ari konvo tu..Sekarang ni tengah proses nak kemaskan diri la sebelum konvo.Nak cuba imej lain sikit...Imej ape ekkk?)..Aku fikir nak buat macam ni...


DARI



yang ala2 innocent , baik dan suci....


KEPADA



yang lebih elegan, attitude dan sophistikated



camane tu? mampu ker? hahahaha

tunggu jelah nanti camane jadinya...Adios..

2 ulasan: