poke here...

05 Ogos 2010

...OPEN YOUR HEART TO ME.....

Setelah 7 bulan lebih,daripada aku jd mahasiswa hinggalah sekarang jd penanam anggur sejati...barulah sekarang aku mula nak tulis dalam blog ni.Walaupun aku tau brapa kerat orang je yg baca blog ni tapi aku stil nak tulis jgak.Sebenarnya sebab aku ni yg suka baca blog orang laen, menyebabkan aku nak keep on writing in this blog.

So ape cer yg aku nak tulis yek? o.k la mesti korang tertanya nape aku punya tajuk post aku mcm tu?....aku nak korang terus keep on reading open your heart to my blog, bleh? ye la aku pun baru lagi dalam dunia blogging ni...

actually tu bait2 lirik lagu Madonna...recently, aku suka sangat dgar lagu Madonna..ni gara2 tgok cite Glee la ni.Sume lagu Madonna aku donlod. Siap refer to wikipedia lg, n then carik lagu2 madonna kat 4shared,lpas tu donlod lar...

My fav. Madonna's song rite now are Like A Prayer, Like A Virgin (macam aku), Open Your Heart, Frozen and Live To Tell..Lagu Live To Tell ni sebenarnye dah lama ku carik tp x tau tajuk le plak...akhirnya, setelah wat research, akhirnya dapat gak lagu ni..lagu ni lagu fav. aku time kecik2 dulu...

Madonna ni hebat jgak, banyak lagu die reach NO. 1 worldwide and hit sampai sekarang...tp biasa la artis barat, penuh ngan kontroversi tp aku letak tepi sume tu sebab yg penting ialah muzik n lagunye...

aku dgar cite awal tahun ni yg ada beberapa promoter nak bwk Madonna perform kat M'sia..ntah betul atau tak..tp kalu betul, bleh la aku gi itupun kalu aku ada duit lar...ye la tiket mesti lebih 100 hinggit...mesti sold out la tiket tu..

nak tau pasal Madonna? klik kat sini:

adios...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan